mandag den 2. juli 2012

Traktor-kage




Fødselsdagskage til Villy som i går blev 2 år. Villy er vild med alle former for køretøjer og særligt traktorer i alle afskygninger - så det var faktisk det eneste krav til kagen - en traktor.


Jeg var ikke helt tilfreds med mine evner til at lave en traktor, faktisk synes jeg ikke at den ligner særlig godt. Men da jeg vidste den til min kæreste, kom vores lille dreng gående forbi, stoppede op og pegede og råbte: "TRAKTOR TRAKTOR". Han er 3 måneder yngre end fødselsdagsbarnet, og hvis han kan se at det er en traktor, så er jeg sikker på, at Villy også kan :-)


Villys helt egen traktor - elsker bare det bogstav-præger-sæt :-)


To glade køer på marken

2 kommentarer:

  1. Jeg synes den er rigtig flot (men kender godt til det der med ikke at være helt tilfreds med egne ting:))

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...